diumenge, 9 de novembre del 2008

Som el Cicle de la Terra, del Cel, de l'Aigua i del Vent!



3r A La classe de la Terra.

El setè planeta, doncs, fou la Terra.La Terra no és un planeta qualsevol!... -A quin planeta he anat a parar? –va preguntar el petit príncep.A la Terra, a l’Àfrica- va respondre la serp.

  • Ah!...O sigui que no hi ha ningú a la Terra?

  • Això és el desert.Als deserts no hi ha ningú.La Terra és gran- va dir la serp.


3r B La classe del Cel.

El petit príncep va seure en una pedra i va alçar els ulls al cel.Quan miris el cel, de nit, com que jo viuré en una de les estrelles, com que riuré en una de les estrelles, per tu serà com si totes riguessin.....-Em pregunto-va dir- si les estrelles estan il.luminades perquè cadascú algun dia pugui trobar la seva.Mireu el cel. Pregunteu-vos:El be s’ha menjat la flor? I veureu com tot canvia...I cap persona gran no entendrà mai que això sigui tan important!

4t B La classe de l'Aigua ....a l’aigua que encara tremolava, hi veia tremolar el sol.Vaig alçar la galleda fins als seus llavis. Va beure amb els ulls tancats. Tot era com una festa. Aquella aigua era molt més que un aliment. Havia nascut de la caminada sota les estelles, del cant de la politja, de l’esforç dels meus braços.Era bona per al cor, com un regal.

4t A La classe del Vent. ...Serà meravellós quan m’hauràs domesticat!El blat, que és daurat, em farà recordar de tu.I m’agradarà sentir la remor del vent entre el blat...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada